Veelgestelde vragen

  • Mijn Fiskars product is kapot/werkt niet goed, kunnen jullie me helpen?
  • Waar kan ik Fiskars producten kopen?
  • Ik wil Fiskars producten verkopen in mijn winkel. Hoe kom ik aan een catalogus, prijslijst en voorwaarden?
  • Ik ben journalist en zoek een PR-contact voor Fiskars producten, waar kan ik dat vinden?
  • Ik heb begrepen dat jullie levenslange garantie geven op jullie producten. Klopt dat?
  • Zijn er reserveonderdelen verkrijgbaar voor Fiskars producten?
  • Voor welke producten geldt deze Happiness Garantie?
  • Wat is de termijn om het product terug te sturen als ik niet tevreden ben?
  • Heb ik een aankoopbewijs nodig om mijn geld terug te krijgen?
  • Hoe lang duurt het om mijn geld terug te krijgen?
  • Ik heb een Fiskars product cadeau gekregen en ik ben er niet tevreden over. Wat moet ik doen?
  • Ik heb het Fiskars product betaald met een cadeaubon. Kan ik mijn geld terugkrijgen?
  • Geldt de Happiness Garantie alleen voor defecte of kapotte producten?
  • Moet ik betalen voor de retourzending?
  • Ik kocht het product online en betaalde voor de levering. Krijg ik de leveringskosten vergoed?
  • Ik heb nog vragen over de Happiness Garantie, met wie kan ik contact opnemen?