
De fabrieksgarantie op je Fiskars product dekt eventuele fabricage- of materiaalfouten. De garantie geldt niet voor slijtage door regelmatig of verkeerd gebruik en toevallige schade.
Als het product minder dan 12 maanden geleden is aangeschaft, neem dan contact op met de leverancier bij wie je het product hebt gekocht. Deze kan een vervangend product of een tegoedbon aanbieden. Wij adviseren dus om eerst contact op te nemen met de leverancier. Kan deze je niet helpen, volg dan onderstaande aanwijzingen op.
Is het product minder dan 12 maanden geleden aangeschaft, klik dan hier en vul het formulier in. Zorg dat alle verplichte velden zijn ingevuld. Let op: bij alle aanvragen moet een digitale foto van het product worden meegestuurd. Zorg dat het hele product op de foto staat en lever duidelijk bewijs van de vermeende schade/fout. Zonder foto wordt je aanvraag niet in behandeling genomen.
Kijk op Dealer Zoeken om te zien waar Fiskars producten verkocht worden bij jou in de buurt.
Stuur je aanvraag naar onze klantenservice, info_nl@fiskars.com, met vermelding van een telefoonnummer voor contact. Je gegevens worden doorgestuurd naar de betreffende accountmanager, die contact met je op zal nemen.
Voor PR-gerelateerde kwesties kun je hier een formulier invullen. Zorg dat alle verplichte velden zijn ingevuld.
Voor Fiskars producten geldt geen levenslange garantie in Europa. De garantie op al onze producten geldt voor fabricage- en/of materiaalfouten en niet voor normale slijtage, slijpen, industrieel gebruik, schade door gebruik, misbruik of verwaarlozing en toevallige schade. Wij vervangen producten nadat onderzoek is gedaan waaruit duidelijk blijkt dat de aanvraag terecht is.
Producten worden niet vervangen als ze kapot zijn gegaan of niet goed werken door misbruik van de gebruiker, dus als het product niet is gebruikt voor het doel waarvoor het is gemaakt.